fredag 24 april 2009

Idag har pengarna rullat. Ojojoj…


Jag var på Elgigantens öppning inne i Nordstan imorse. De öppnade redan vid 08.00 eftersom det var preimärdagen. Well, jag hade ju räknat med att jag inte skulle vara ensam om att vilja göra ett klipp så jagåkte in dit TIDIGT. Jag var där REDAN 07.55 (!!!) Jag tyckte jag var tidig… Det tyckte inte de ca 500 personerna som stod framför mig i kön… Hur som helst – hade jag tagit mig dit så skulle jag ta mig IN! Så jag ställde mig halvsovandes i kön och bet ihop. Ett par timmar och många tusenlappar fattigare stapplade jag ut ur butiken med famnen full. Ny laptop, ny iPod, mobiltelefon, kaffebryggare och lite andra ”välbehövda” saker. I löööööv shoppa!
Några timmar senare åkte jag tillbaka in till stan för en lyxig ansiktsbehandling. Förutom att behandlingen kostade nästan 1000 kronor blev jag också påsåld krämer och shit för 2500 (!!!) kronor. Galet! MEN – jag har lovat mig själv att investera mer i min hy! Och det gjorde jag ju, kan man säga :o)
Dags att dra till gymet och köra sån där skön ryggträning…. Mmmm!

Inga kommentarer: