tisdag 7 april 2009

Tidig morgon :o)

Hör o häpna, men jag är redan uppstigen!!!

07.15 ringde klockan och då tog jag mig minsann upp också :o) Men ok, hade det inte varit för att Stella tvingade upp mig så hade jag nog snoozat en bra stund.  Hon vaknade också av väckaren och insåg att hon var lite nödig. Nu sitter jag här och gäspar o sträcker på min stela kropp. Det är snart dags för en promenad... Det tråkiga med att gå så tidigt är att det bara är 4 grader ute. Brrr... Om ett par månader kommer jag inte vilja gå senare på dagen för då kommer jag klaga på att det är för varmt, haha!

2 kommentarer:

Stefan sa...

Innan dina morgon promenader tar du ingenting då? Själv brukar jag köra grönt te, proteindrink och krillolja, ev ett äpple innan en 75-80min promenad. Man vill ju vara rädd om de muskler man har så man inte bränner bort de. Ha en bra dag

Julia sa...

Nope, jag promenerar i princip på tom mage. Brukar ta lite koffein och en drink med EAA (essentiella aminosyror) bara.

Mvh Julia