söndag 5 april 2009

Trött o orkeslös efter promenad o middag

Nu har jag precis ätit middag och sitter och försöker hitta någon liten gnista med energi i min trötta slöa kropp o hjärna. Tanken är att jag ska ta mig till gymet och köra klart det där benpasset som jag fick avbryta i fredagskväll. Men som det känns nu så kommer det bara bli samma sak idag igen... Sååå jäkla tråkigt att inte känna sig helt pigg o frisk. Jag känner mig ju inte sjuk heller direkt! Bara något tråkigt mitt emellan... Segt! 

Tog iallfall en liten promenad med hundarna innan jag åt. Det blåser väldigt ute, så det var inte så poppis att vara ute idag... Stella och Mollie blev glada när vi vände hemmåt. 

Mollie spanar in vårtecken.

Stella försöker värja sig mot blåsten genom att forma sig till en boll...Mollie o Jag

4 kommentarer:

Malin sa...

Det är jobbigt att inte vara helt hundra, det är samma här. Hade planerat att löpträna imorse men det får bli en promenad istället, är inte direkt dålig men känner att det är nåt.
Hoppas det blir bättre snart.

Kram

Julia sa...

Jag visst är det trist när det är så. Varken sjuk eller frisk liksom... Men nu känns det ganska bra så jag tänkte försöka mig på ett pass på gymet. Får väl ta igen det där halva benpasset som jag missade sist iaf :o)

Kram!

Mats sa...

:-) Stella är sjukt söt! Speciellt i bollform!

Julia sa...

Min lilla Stella är sötast i världen! Typ :o)