måndag 6 april 2009

Tidigt i säng!

Det blev ett lite småflummigt träningspass ikväll... Lite konstigt upplägg kan tyckas, men det råkade passa mig just idag :o)

Jag o herr Boll kramades lite idag! (Och NEJ, jag har inte lekt med "orange-utan-sol", det är mobilkameran som fått nåt färg-fnatt...)

Var hemma från gymet 21.30 och nu, 45 minuter senare har jag fått i mig mitt protein, tagit en dusch och hunnit krypa ner i sängen. Klockan är BARA 22.15 och jag ska SOVA!!! Wow.... hon är tidigt idag!

NATTI!

4 kommentarer:

Anonym beundrare sa...

Vacker som en ros :-) Vad gör det om kameran är besvärlig. Du blir inte mindre vacker för det.....

Julia sa...

Haha, tack! :o)

Hemlig beundrare sa...

Ajdå :-) Hemlig beundrare blev anonym :-(

Sånt händer, men du är lika vacker för det. Ha en bra dag sköna dam.

Julia sa...

Känns som det kan kvitta om du e hemlig eller anonym va...?