fredag 17 april 2009

Long time no see

Jag erkänner: jag har drabbats av det fina vädret! Och lilla bloggen har blivit lidande... :o( 

Även träningen är mindre kul just nu, jag är jag inte lika taggad längre. Så vilken tur att jag hade ett sånt tränings-sug hela vintern och kämpade på! Det har såklart inte gått så långt att det är en pina att ta sig till gymet men det är tyvärr inte så att jag längtar... Förhoppningsvis återvänder motivationen och tills dess får träningen skötas pliktmässigt. Det var väl den där veckan jag inte var kry som satte en pinne i mitt rullande träningshjul. Jag kom liksom av mig då. Sen åkte jag ju till Varberg hela påsken och där blev det heller ingen träning. 

Men NU är det iaf dags för en promenad i solen :o) Efter det blir det frukost och sen har jag som vanligt på min lediga fredag en massa grejer att göra. TRÄNA blir en av dom!

2 kommentarer:

Malin P sa...

Hoppas motivationen kommer tillbaka snart, min har hittat hem igen och jag är supertaggad på allt just nu =)

Kram

Julia sa...

Jo, det ska nog vända. Jag har haft svackor förr och de varar sällan så länge.
Passa på nu och kör järnet när din motivation finns där!

Kram!