fredag 17 april 2009

Träningsdags :o)

Nu har jag ätit och snart är det dags att ta sig till gymet. Jag tror faktiskt att känner lite längtan dit... :o) Det är superfint väder fortfarande så jag går dit och hem. Det tar ca 25 minuter enkel väg. Lagom!

Lax- och dinkelröra med machesallad. VÄLDIGT gott :o)

Tror jag tar ett axelpass idag igen. Det är det enda stället jag inte har träningsvärk! Ryggen värker skönt och även bröstet känns VÄLDIGT ömt efter dipsen i förrgår. Dessutom har jag inte tränat baksidan på axlarna alls i veckan. Inte heller magen har fått någon träning på hur länge som helst! Men hey, nu är jag så pluffsig så det spelar ingen roll hur många stenhårda rutor som finns på magen - de är väl gömda... 

2 kommentarer:

Malin P sa...

Det ser riktigt gott ur, älskar lax =) den måste jag nog prova på.

Kram

Julia sa...

Det är JÄTTEGOTT verkligen! Jag brukar tillaga laxen i micron. Smidigt och snabbt!