torsdag 9 april 2009

Nu jäklar ska det tillfrisknas!

Det blev ingen magnetröntgen hos doktorn idag, så jag får leva i ovisshet angående min hjärntumörs vara eller icke vara. Förmodligen är det vara lite vanlig trötthet jag lider av... Tråkigt för en dramaqueen som mig, hihi!

Jag blev iaf sjukskriven idag också så idag ska jag bara vara hemma och kurera mig och tvinga lilla kroppen att piggna till inför påskhelgen :o) 

Det blev ett besök på både hälsokost och Apoteket, så nu är jag preppad till tusen!

Jag säger bara till alla virus: BRING IT ON mother f-ckers!!!

Fick insomningstabletter utskriva av min läkare, så jag ska kunna somna på kvällarna och vakna utvilad.

2 kommentarer:

JB sa...

Är du inte rädd att det är all träning som sliter på dig och orsakar problemen? Vad är det som får dig att slita så mycket med all denna träning? (Bara nyfiken)

Julia sa...

Nja, sååå himla mycket tränar jag inte. Men det beror klart vem man jämför med :o)
Jag lyssnar på min kropp och tränar som sagt inte när jag inte känner mig 100% pigg och frisk, så det är nog ingen fara med det. Lite krasslig kan väl vem som helst bli. Jag tror snarare jag är friskare än de flesta tack vare min hyffsat hälsosamma livsstil. Men tack för din omtanke :o)

Mvh Julia!