söndag 24 maj 2009

Back in Sweden

Vi kom äntligen iväg efter många timmars försening. Landade i Sthlm vid 22.00 istället för 17.00. SEGT. Så nu har jag återigen checkat in på SAS Radisson Arlandia där jag ska spendera natten innan hemresan till Göteborg. Jag flyger redan 07.00 på morgonen. Jag har bokat allra FÖRSTA flyget. Jag vill HEM!!!


Min bodylotion var jag tvungen att flytta över i en mindre burk. Men min explosiva tonfisk tog dom ifrån mig. Safety FIRST!
Tre sega o trötta tjejer.

Ioana och Shenor
Shenor har skumma saker för sig... Haha!
Typ som att spela gravid för att få sittplats...
Glader och suris
Finally! In the air!
På svensk mark

De konfiskerade en burk tonfisk för mig i säkerthetskontrollen i Portugal. "-Den innehåller vätska", sa bitterfi**an som letade igenom min väska. Well, då kunde dom ju ta apelsinerna också som jag hade med mig. Jag tror nog det var mer vätska i dom än i min tonfisk. Sen fick jag istället köpa en "tonfisksallad" på flygplatsen för 8 (!!!) EURO. Denna "sallad" bestod av en burk tonfisk med tärnad paprika i. That's it! Men, men jag gillade den! Hellre det än massa sallad och pyttelite tonfisk. Men DYRT!!!

Inga kommentarer: