söndag 3 maj 2009

Fick precis ett kul/scary/ångestfyllt besked…

För ett par månader sedan såg jag i Fitness Magazine att de sökte ”Årets läsarmodell”. Vinnaren skulle få åka med på deras träningsresa till Porugal i maj, där man då skulle få modella för ett träningsrepotage på stranden. ”- Great tänkte jag, det där skulle ju va skoj”. Så jag skickade in några bilder och tänkte inte mer på det. Förra veckan fick jag ett mail där de meddelade att jag var EN av TRE finalister! Ooha… Och nu fick jag precis ett nytt mail: Jag VANN! Så i maj åker jag alltså till Portugal... Sweet!
Nu ska jag till gymet. JA, det är GALET. Klockan är 23.30 och då borde jag gå o lägga mig. Men… en kompis har lite tråkigt så jag föreslog ett träningspass. Och när han säger ”JA!”, vad ska man då göra? Jag kan ju knappast dra mig ur då eller…?

2 kommentarer:

alpine_star sa...

Grattis. Vad roligt!
När får vi se resultatet?

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra