tisdag 19 maj 2009

Fotograferingen är avklarad

Puh… Det var en trevlig eftermiddag/kväll och alla var verkligen supergulliga. Det var både roligt och jobbigt. Först skulle vi fota lite träningsövningar och sen efter det togs lite random bilder för layout och sånt. Det var både stående, sittande och liggande. Så man kan lugnt säga att jag hade sand i varenda liten vrå efteråt. Och att stå och hålla en tung säck helt stilla och lyda alla tillrop som ”stort leende!”, ”stora ögon!”, ”in med magen!”, ”slappna av pannan!”, "sänk axeln!” osv är helt klart ganska ansträngande. Damn, va det sved i musklerna emellanåt av all statisk träning som blev!!! Det blåste en del nere på stranden och när solen började gå ner frös jag mer och mer. Att stå stilla i knappt några kläder alls på en blåsig strand i solnedgången är kallt – ÄVEN i Portugal! När jag sen trodde vi var klara och jag VERKLIGEN var nedkyld, så var det dags för OMBYTE! Ohaaa… På med bitjini! Yippie, ÄNNU mindre kläder! Klockan var ungefär 20.30 när vi var klara. Då var vi alla hungriga och skyndade (well, jag fick duscha av mig sanden först…) till hotellets buffé. MAAAT!!!!

Inga kommentarer: