tisdag 19 maj 2009

Sovmorgon

Guuuud va trött jag var imorse!!! Hade ställt klockan på 07.30 men snoozade till 09.00 och då var det ändå väldigt kämpigt att ta sig ur sängen… Nu har jag precis kommit tillbaka till mitt rum efter frukosten. Jag saknar min grööööt!!! 

Ikväll vid sex-tiden blir det fotografering på stranden. Känns sådär, måste jag säga… Jag hade hellre fotats på morgonen, men jag fick inte välja. Jag ser ut som skit på kvällen! Men det finns ju ALLTID för- och nackdelar med allt. På morognen är kroppen tight (well, allt är ju relativt..) men ögonen är svullna. På kvällen är ögonen fräscha men kroppen svullen. Hur som helst, vid 13.00 ska vi ha ett litet möte (jag och de inblandade i fotograferingen) där vi ska prata igenom upplägget och jag ska prova ut lite kläder. 

Idag ska jag faktiskt vara med på ett grupp-pass (!!!) ”Muskel” heter det och börjar om 30 minuter. Vi får se om de kan lära mig träna utan ett gym. Säkert bara massa armhävningar och sånt jobbigt shit, men det kan jag behöva :o)

Inga kommentarer: