söndag 17 maj 2009

Gymet som Gud glömde...

Jag gav verkligen gymet en chans, men fan va kasst det är alltså… Jag tränade bara lite bröst, triceps och axlar och lite mage på slutet. En övning per muskelgrupp, mer hade jag inte motivation eller kreativitet till…

En skivstång var det enda bra som fanns typ...

Jag stödjer mustach-kampen :o)Mina NYA fina skor!!!Well, kan man inte träna i gymet så kan man ju alltid fota lite, hihi!

Sen joggade jag en liten sväng på 40 minuter efter det. Jag mådde ganska illa efter mitt desperata lilla försök till träningspass i det skruttiga gymet. Jag fick stanna flera gånger under min jobbingtur och försöka kräkas, men det gick inte. Det kändes bara som jag hade något i halsen hela tiden som varken ville upp eller ner. Och vattnet jag hade med mig hade ju snabbt blivit varmt så att dricka det gjorde mig bara mer illamående. Men jag överevde, det är det viktigaste! :o)

Inga kommentarer: