onsdag 20 maj 2009

En lååång dag på stranden

Nu har jag avverkat några timmar på stranden. Låg bara en stund i solen, sen blev det så varmt och jobbigt. Och lååångtråkigt... Fan, att jag inte köpte en Soduko-tidning med mig! Jag var ändå väldigt trött och behövde lite mer skönhetssömn så jag la mig i skuggan och somnade på två sekunder. Det är väldigt najs att sova på stranden.

Mina små söta surf-shorts från Costa Rica har åkt fram :o)

Pringels kittlar dödsskönt i kistan!

Det blev kyckling och sallad till lunch på en liten restaurang vid stranden. Jag tror aldrig jag blivir serverad en kyckling med så ”mycket kvar”, förutom själva köttet. Jag kunde ju nästan prata med den stackars hönan… Läskigt. Då blir man plötsligt påmind om vad det är man trycker i sig vecka efter vecka där hemma. Dessutom tog det väldigt lång tid att få maten. Förmodligen var det VÄLDIGT färsk. Och isåfall vet jag nu: Det tar 45 minuter att slakta, plocka och grilla en kyckling. Och det tar 3 minuter att äta den.

Newlykilled chicken

Pre lunch

After lunch

Haha, jag är bäst på att fejka en preggo-mage!

Efter lunchen sov jag en stund till. Haha, ”träningsresa” – MY ASS! Jag måste vara den slappaste och tråkigaste resenären de haft här! ”Hon som bara sover och vägrar att träna med oss andra”.

Nu ska jag iväg och träna! Blev tipsad om ett bättre gym en bit härifrån. Ska dit och undersöka saken!

1 kommentar:

Lesly sa...

you really look pregnant :P Vad heter rasen på dina hundar? visst är det såna tävlingshundar?