torsdag 21 maj 2009

Bergsvandring

La mig 02.00 igår och fick tvinga mig upp redan 07.30… Vid nio var det dags att åka till bergen för vandring! Typ ALLA gick med stavar utom jag o Ioana, vi gick NORMALT! 8 kilometer avverkade vi och eftersom jag o Ioana skulle stanna och fota allt så blev det mest intervallträning för oss då vi hela tiden fick springa ikapp de andra. Vi hade iaf ganska roligt under våran färd… :o)

Stavfolket tar täten...

Kaktus - AAAJ!!!!

Jag pallade citoner...

...sen tvingade jag Ioana att äta upp dom!

Sen tvingade jag henne att krypa in i ett hål!

Efter halva sträckan var jag trött på skiten o kastade jag mig utför ett stup.

Jag gör ALLT för att slippa GÅ!

Trötta tjejer

Slipade lite på brännan i väntan på bussen.

4 kommentarer:

Niklas Jansson sa...

underbart... :)

Ioana sa...

Ha ha ha Julia, vi hade garanterat roligast på bergsvandringen, det ända jag saknade var Tequilla till citronerna du tvingade mig att äta! Puss!

Anonym sa...

Hahaha!!!!! Shit vilka roliga bilder! Galning! =)

Julia sa...

Ioana:
Roligast hade vi, helt klart! Tänk om alla träningspass var lika skoj :o)