söndag 17 maj 2009

Jag är KÄR!!!

Här bor jag!Happy!

Kär i stranden!!! Sanden är helt fantastisk! Vattnet är inte så varmt (sen är jag väldigt känslig…) men sanden är sååå fiiin!!!

Jag har även varit och ätit lunch. Det var väl ingen höjdare direkt… Jag lyckades efter mycket om och men få servitören att förstå att jag vill ha en omelett med kyckling fast bara med äggvita, INGEN gula! Så långt var allt bra… Han frågade om jag ville ha pommes till, men jag beställde sallad ISTÄLLET. Yepp… Jag fick en skitliten omelett, massa pommes och typ 5 gram sallad. När jag påpekade felet sa han ”Aha, du vill ha MER sallad?”. JAAA!!!! Och då fick jag ytterligare 5 gram… Whatever…

Fortfarande lyckligt ovetande om min väntande skit-lunch...

Mat?

Låt er inte luras av att tallriken är full! Det är en LITEN tallrik...

Efteråt när jag bad om notan fick jag ett glas sprit. Jag vet inte om det är så de gör här nere för att smälta maten eller nåt. Men jag var inte så sugen på en snaps vi lunch så jag lämnade den. Jag köpte en glass istället, det är mer min grej :o)De har ju MASSOR med GB-glassar här som vi inte ha i Sverige. Ojojoj, jag måste hinna testa alla innan jag åker hem ju!!!

Nu borde mitt rum vara redo för incheckning. Vi har fått ha våra väskor i ett konferansrum sen anlände eftersom de inte ha incheckning förrän klockan 15.00.

Inga kommentarer: