söndag 17 maj 2009

Muäh, va besviken jag äääär!!!

Jag hade sett fram emot ett välutrustat och fint gym, men det är verkligen det sista man kan kalla gymet här på hotellet… Det finns typ fem olika maskiner och ett par skivstänger. Inga hantlar!!! Eller jo, det finns ETT par hantlar. Såna som man får skruva av och på små viktplattor för att ändra vikten… Orka! Well, jag får väl använda min fantasi lite och försöka vara lite kreativ.

Ursäkta, men VILKA vikter pratar vi om?! Det finns ju inga!!!

Till och med bollen hade gett upp fullständigt. Jag förstår den...

De andra nissarna i mitt sällskap har samlats i receptionen för gemensam stavgång. Guäck! Det är nog det sista jag skulle göra – ut och springa med stavar i KLUNGA mitt i civilisationen! Ingen stavgång för mig, tack… 

Inga kommentarer: