tisdag 19 maj 2009

Dagens outfit!

Kläder i massor!

Nu har jag varit och träffat gänget från Fitness Magazine. Vi provade ut lite kläder inför kvällens fotografering. ”Ehhh, jag visar hellre lite axlar än mage…”, pep jag när de la fram massa korta toppar på sängen framför mig. Jag drog upp mitt linne och visade att det inte fanns nån tillstymmelse till varken rutor eller linje där under. ”Du har ju JÄTTE-fin mage!”, tjöt alla. ”Du har så FANTASTISK kropp, så vi vill att du har kläder som framhäver den” (Yeah right...). Jag började genast reka i hur mycket retouchering dom gör och vad som kan ”fixas”. Typ nada… Om mina bröstvårtor syns genom toppen så fixar dom det i dator efteråt iaf. Tack, va bra, då finns det ju INGET att ha ångest över! Right? 

De vill att jag har detta på mig på fotograferingen.

Annorlunda rygg, men toppen kunde gärna fått vara lite längre!Ett alternativ är att jag har detta på mig.Jag gillar turkost! Dessutom döljer den tjockis-magen :o)

 Nu är jag hungrig! Nu ska jag äta!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Du har verkligen superbra kropp!

Johan D sa...

Dina axlar är väldigt snygga! Resten också, men axlarna är kanon!

Julia sa...

Tack, va snälla ni är :o)