onsdag 20 maj 2009

Storstädning

Imorse var jag en liten tröttis igen, så jag orkade inte gå upp tidigt o ge mig iväg på en promenad. Jag gick upp vid 09.00 och åt frukost direkt. Buffén stänger ju vid tio så det var liksom för sent för promenad då. Efter det städade jag lite på mitt rum. Det såg verkligen ut som en rumänsk soptipp här inne! Men nu ligger alltså alla kläder prydligt ihopvikta på sängen, for now… 

Sand, sand, sand...

Sand är ena hopplösa partiklar till att bara finnas kvar hur mycket man än gör för att få bort skiten! Jag var ju som sagt ganska sandig efter fotograferingen igår och fortfarande skaver det här o var pga av det. Jag hade mina egna skor på mig vid plåtningen o jag har sköljt o sköljt o sköljt dom. Det var verkligen HUR mycket sand som helst i dom! Nu står de på tork. Förhoppningsvis har de torkat och är hyffsat sandfria tills senare i eftermiddag.

Inga kommentarer: