söndag 24 maj 2009

Dåliga nyheter...

Pga tekniska jävla skitfel så är planet försenat! Först fick vi beskedet att vi skulle lämna hotellet TVÅ timmar senare än planerat och alltså landa i Sthlm vid 19.00 istället för 17.00. För mig spelade det ju inte så stor roll eftersom mitt anslutningsflyg till Gbg går 21.00. Det skulle ju bara nnebära mindre väntan på Arlanda för min del. Men nyss kom ett riktigt skitbesked: Planet som ska hämta oss här har inte ens LYFT från Arlanda! Det betyder för tillfället att vi är MINST fyra timmar försenade, men de vet fortfarande inte NÄR vi kan lyfta. Bläää! Jag kommer alltså garanterat missa kvällens ENDA flyg till Göteborg… Så det får bli en hotellnatt i Sthlm och sen flyga hemåt imorn. Jävligt drygt… Jag hade verkligen sett fram emot att få komma hem ikväll! 

1 kommentar:

Sandra sa...

Kom du hem sen?