måndag 18 maj 2009

Koffein eller Magnesium?

När jag la mig igår hade klockan redan hunnit bli 01.00 och jag tyckte att jag var lite hård mot mig själv när jag satte min väckarklocka på 07.30. Men redan vid 06.00 (!) vaknade jag med spring i benen. Jag fick tvinga mig själv att ligga kvar till sju, men sen gick jag upp och klädde mig för en promenad. Anledningen till detta KAN vara att jag tog miste på en Magnesium- och en Koffeintablett precis innan jag la mig igår. Jag TROR det iaf… Jag skulle såklart ha Magnesium men jag tror jag tog 200 mg koffein istället. Well, det funkade ju bra isåfall :o)
Det är väldigt bra att proemenera här. Det går en väg precis utanför som är spikrak och HUR lång som HELST! Och den går typ paralellt med stranden. Så det är bara ett pinna på längs vägen tills man tycker man har gått en lagom hälft, sen går man stranden tillbaks (sol i ansiktet halva tiden, och sol i ryggen halva = perfekt!). Sååå jäkla fint så jag tror jag dör! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, men imorn ska jag fota lite!
Nu är det dags för frulle!

Inga kommentarer: