tisdag 19 maj 2009

Mat, mat, mat!

Tillbaka i ryggläge på hotellet. Det blev en god sallad på en liten restaurang här runt hörnet bara. Man fick välja ingredienser själv, precis som hemma i Göteborg :o) Min fantasi visste inga gränser och det blev: Kyckling (chock!), tomat, majs, isbergssallad och crab-sticks (lite oväntat ändå…). Han frågade vilken dressing jag ville ha och med tårar i ögonen fick jag tacka nej… Ingen dressing för den här tjejen. Inte idag. Inte imorgon. Inte dagen efter.

Nu ska jag vila lite. Klockan 16.45 ska jag träffa en tjej som heter Shenor. Hon ska sminka mig och fixa till håret. Hon kommer också hjälpa till vid fotograferingen o se till att allt sitter rätt o ser bra ut på bilderna. Vi har en timme på oss sen ska vi möta upp resten av teamet på stranden vid 17.45.

Inga kommentarer: