lördag 23 maj 2009

Beach-Volly

Några timmar spenderades på stranden. Vi spelade volly och jag insåg snabbt att det inte är min grej, haha! Jag var KASS! Det enda jag var bra på var att serva i medvind. Typ… Men när vi spelat klart hade jag verkligen sand ÖVERALLT! Sand inne i öronen och näsan och det knastrar fortfarande när jag biter ihop mina tänder… 

Dom kallar mig damp-barn



Dunno why... :o)


En glad och sandig Shenor

En sandig Julia-mage

Spelet har börjatNästan krock

När solen började sega sig ner var det snabbt upp på rummet för att duscha av all sand. Sen gick jag o Shenor ner till gymet o tränade lite. Jag körde ben och Shenor gjorde nog lite av varje. Vi hann dock inte så långt, för gymet stängde visst vid 19.00. Crap! När man väl släpar sig till gymet så hinner man bara träna i 20 minuter! Typiskt…

Nu har jag duschat IGEN och ska strax ner och äta med Shenor. Sabina åkte hem redan imorse, en dag tidigare än oss andra. Hon hade något hon skulle göra. Ioana åkte iväg o hälsade på några vänner igår och kommer tillbaks senare ikväll.

2 kommentarer:

Johanna Högman sa...

Haha, du verkar vara en glad och galen tjej! Väldigt kul blogg du har och roligt med många bilder!

Andreas sa...

Snygga volter! =)