lördag 16 maj 2009

Resan mot PG är påbörjad...

Nu sitter jag på tåget på väg mot Stockholm. Sååå seeegt! Jag flyger tidigt imorgon från Arlanda direkt till Faro i Portugal. Därför måste jag åka upp redan ikväll… Ska bo på Radisson SAS över natten, så jag måste alltså ta Expressen ut till Arlanda när jag kommer fram. Väldigt drygt... Jag ville egentligen flyga från Gbg till Sthlm, men det gick bara flyg tidigt på dagen och jag var inte så sugen på att åka redan vid lunch för att sen sitta i Sthlm och sega hela eftermiddan. 
Jag har iaf ätit min medhavda middag som bestod av kyckling, sallad, morötter och salladsärtor. Nu låter det som jag går på värsta dieten, men så är det tyvärr inte. Jag har blivit världens onyttigaste och är faktiskt i min sämsta form hittills i år! Perfekt, med tanke på att jag har en STRAND-fotografering för en FITNESS –tidning som väntar. Great liksom… Kanske kan de göra en gravid-special: ”Så här blir du av med dina gravid-kilon!” Jag skulle vara en perfekt modell för detta ändamål…

3 kommentarer:

Camilla sa...

Äntligen inlägg igen, va kul att du är "tillbaka". Hoppas resan blir superbra!

Anonym sa...

jag är bra avis på din resa !
Have fun !

Julia sa...

Jag har det superbra! :o) Ni borde verkligen vara avis, hihi!