tisdag 19 maj 2009

Mer död än levande...

Fy o jävlar vad jobbigt det där passet var!!! Det var liksom inte riktigt så som jag trodde det skulle vara. Först skulle vi steppa o skutta på en step-bräda hur länge som helst. Och som sagt: min kordinationsförmåga är lika med NOLL! Jag hoppade åt höger när de andra gick åt vänster. Och när de var UPPE på brädan så var jag NERE. Och jag, mitt smarthuvud stod ju längst fram typ så alla såg mitt fumliga uppträde… Vi gjorde bara övningar med egen kroppsvikt och många repetitioner. Jag var en av de som såg mest vältränad ut på passet, men jag var ändå den som hade svårast att hänga med. Inte bara pga kordination, utan ORK! Mina muskler är vana att lyfta tungt och mellan 8 och 12 reps. Inte TRETTIO!!!! Guuud, jag har aldrig svettats och varit så knallröd (solbrännan hjälpte väl iofs till lite…) på ett träningspass tidigare! Väldigt intressant… Jag har en helt ny respekt för alla som tränar Body Pump o såna grejer. Att dom orkar!!!!

Fräsch o pigg på väg till träning!

Innan passets början. Jag - LÄNGST fram i MITTEN!Damn...Helt förstörd!!!

Inga kommentarer: