lördag 2 maj 2009

Choklad, frukt, vin o lurig taxi...

Min o Ninas diet skiljer sig en aning, hehe... Jag kompenserade detta senare under kvällen!


Idag var det verkligen lugnt på jobbet. Massa folk som inte kom och det berodde förmodligen på det mycket fiiiina vädret! För min del får de gärna stanna hemma, hehe… Det betydde idag att jag slutade redan 19.00. Då drog jag hem och bytte om sen åkte jag tillbaks till jobbet. Nina var kvar, men alla kunder var klara o hade gått hem. Jag o Nina käkade och sen tog vi vagnen till foto-Mikaela som hade lite inflyttningsfest. Hon har fått värsta fina lägenheten! Där blev det ett par glas vin och jag fastnade såklart vid chokladfondue-byttan. Där stod jag o dippade vindruvor o jordgubbar tills jag spillde på mig :o( Då var det ändå dags att åka hem… Jag var lite lat o tog en taxi som försökte lura mig, men mitt långa pekfinger räddade mig från detta öde!

Inga kommentarer: