onsdag 20 maj 2009

Utgång

Efter en dusch (igen) gick jag ner och käkade med Shenor (make up-tjejen), Sabina (dans-instruktör) Ioana (kompis till Shenor o Sabina) och Sabinas mamma. Vi beställde in ett par flaskor vin till maten ikväll. Gott rött! Det var minsann kalkon i buffén idag, men de hade stekt den i tunna skivor så det var torr och tråkig.

Efter maten bestämde vi oss för att kolla in showen som Fritidsresor håller på grann-hotellet några kvällar i veckan. Men först tog vi en ”för-drink” (läs: halsade rosévin) hos Mats och hans roomie. Showen sen var väl sådär lagom spännande… Det var några käcka killar och tjejer som dansade och sjöng. Jag drack en Baileys och åt en glass, sen lämnade jag sällskapet. Vi satt ute, så jag frös.. :o(

Mats, jag och Sabina.

Sabinas mamma, Ioana och Mats roomie.Shenor, Ioana, jag och Sabina.

Inga kommentarer: