torsdag 21 maj 2009

En tur till Spanien för lite tapas o sangria

På väg till Espania!
Spanien från båt
En snabb dusch efter vandringen och sen tog jag, Sabina och hennes mamma en taxi till hamnen. Därifrån åkte vi färjan över till Spanien och besökte ”Vita staden”. Det blev TAPAS till lunch och till det drack vi riktigt god SANGRIA. Sååå himla spanska var vi! :o) 

Sangria

Sabina dokumenterar

Efter det kollade vi lite butiker. Sabina köpte sandaler, jag köpte bara iPod-strumpor… Jag var alldeles för trött för nån seriös shopping. Men lite svärdfäktning på torget orkade vi iaf med :o)

Sabina pustar ut efter en tuff match!

På färjan påväg tillbaks till Portugal.

Nu är jag tillbaka på hotellrummet efter en LÅNG dag! Om en timme blir det middag nere i restaurangen. Till dess ska jag CHILLA!

Inga kommentarer: