måndag 11 maj 2009

Hurray, hurrey, it’s Beyonce Day!

Idag var det dags för mig och min kära kollega Peter Paris att skaka vårt våra rumpor till Beyonce, här i Göteborg. Vi mötte först upp ett annat gäng från jobbet, på Svenska mässan och drack lite vin. Jag och Peter beställde också in varsin Strawberry Daquari och delade på en fet räkmacka. Festligt värre! Efter en lätt berusning tog jag min kavaljer under armen och vi stegade vidare iväg till Skandinavium. Min medköpta LOKA blev konsfiskerad och beslagtagen i entrén så vi tvingades därför att köpa en äcklig halvljummen cola utan kolsyra när vi kom in. Och när vi ändå skulle köpa dricka så köpte vi samtigt halva kiosken. Det blev en JÄTTE popcorn, choklad och bilar också… Well, det var ju redan fest! Och varken jag eller Peter har någon figur att tänka på…

Jag, Peter o Samira (jag är inte dvärg, jag sitter!!!)

Mikaela o FrankPeter o FrankJag, 2xStrawberry Daquari och Peter

RÄKMACKA!

Beyonce on stageMEGA-popcorn :o)

Peter har övat lääänge på den blicken... Själv improviserade jag!


Konserten var iaf riktigt bra och nöja var vi när vi skiljdes åt utanför efteråt. Hemma väntade Boris och han var ganska nöjd att han sluppit följa med :o) När jag tidigare berättade för Boris att jag skulle se Beyonce med Peter så sa han förvånat: ”Va? En kille som gillar Beyonce?!”. Då gav jag honom en väldigt menade blick o han sa då: ”Aha! Han gillar DIG!”. Haha, han kunde inte haft mer fel! Peter är varken intressad av varken mig eller Beyonce – inte på ”det” sättet :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Juliaaa jag satt och läste typ hela din blogg, känns som jag är med dig på resan sen HELT plötsligt ser jag bild på mig, hahah jag blev ju glad hahaha...

Ser ut som du har det riktigt bra ju.. ta med dig några av kläderna hem dom va ju snygga :o)

ses snart kram