måndag 4 maj 2009

Vilken jävla natt...

Halvt ihjälregnad! Jag ser kanske glad ut men det är ett fake-ass-smalj...

...som högre makter (och Västtrafik) bjöd mig på. När vi kom ut från gymet vid 01.00 på natten så VRÄKTE regnet ner fullständigt! Detta innebar två väldigt dyngsura och trötta träningsnissar. Det var tillräckligt jobbigt att det ösregnade och det blev inte bättre av att nån dum jävla busschafför bestämde sig för att köra FEM minuter för TIDIGT! Klockan var bara 01.19 när jag närmade mig Kungsportsplatsen (min buss skulle gå 01.24) och såg MIN buss svissa förbi i regnet. FUCK!!! Och en söndag efter 01.30 går det liksom inte massor med bussar, inte ens i stora staden Göteborg. Sååå…. Jag fick ringa en taxi… Det var ungefär då som jag bestämde mig för att inte utöva mer träning nattetid, oavsett!!!

Inga kommentarer: