fredag 30 januari 2009

Att ta sig vatten över huvudet...

Som vanligt när jag är ledig planerar jag in 100 saker och hinner med ungefär två av dom... Det blev iaf ett besök hos Jennifer. Vi har jobbat ihop tidigare på både Telenor och på studion, men nu träffas vi typ ALDRIG! Ingen fika blev det, som tur var. Jennifer kör nån slags detox, så hon drack bara en drink. Själv åt jag en burk tonfisk och några smörgåsrån. Yammy!

Jennifer och henns söta Eliaz.

 OM jag nånsin får för mig att skaffa barn, då ska jag ha en med sånahär ögon!

Här är mitt bästa försök till att få tonfisken att se "god" ut...Jennifer tyckte mest jag såg äcklad ut haha!

Mycket mer än det och ett träningspass hanns inte med idag. Jag var inte på BudoFitness, köpte inga nya iPod-lurar, jag städade inte och jag klackade inte om mina stövlar. Så mycket var det med den lediga dagen. Men det är kanske det som är vitsen med att vara ledig, att bara va LEDIG och inte ha tusen saker att hinna med. 

Träningen gick iaf bra idag! Körde axlarna, med fokus på baksida. Jag gillar att träna axlar, det är nog favoriten :) Jag la en hel timme på axlarna idag och körde sen nästan en timme cardio efteråt. Jag var inte klar med träningen förrän vid 21.30. Så kan man också spendera en fredagkväll!

Dagens axel! =)

Nu är jag faktiskt trött det är snart dags att krypa ner. OM jag nu verkligen går och lägger mig snart så blir det det tidigaste sänggåendet på läääänge!

Tjing!

Inga kommentarer: