torsdag 22 januari 2009

Sleepy sweetie...

Tröttis... Jobbade till 23.00 ikväll. Började iofs sig inte förrän vid 19.00, så det var inte så många timmar, men jag är trött ändå.

Träningen gick bra idag. Är lite sne på att jag inte är starkare på mina chins :( Jag hade kanske klarat någon mer om det inte gjort så j-a ont i händerna! Chinsräcket på mitt gym är av småräfflat järn och inte alls skönt att hålla i. Jag vill ha ett gummiklätt chinsräcke!!! Idag tog jag på mig mina vantar som jag hade på mig när jag gick till gymet. Ja, de är stickade... Och det var lite behagligare att göra chins med dom på, än utan. Greppet de gav var väl å andra sidan inte av världsklass... Jag måste verkligen köpa mig ett par träningshandskar!

My hands hurt...

Sova var det... God natt alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör med dragremmar. Det blir mycket bättre och du slipper tänka på greppet.
kolla där:
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&Avd=1&artnr=05-410

Julia sa...

Spanks vännen... Ska kolla upp detta! :)

Anonym sa...

http://www.blindedcolony.com/martin/grepp_o_hand.jpg