torsdag 15 januari 2009

Nytränad

Idag var jag på gymet med Nina. Chris skulle också följt med men som väntat bangade hon ur och sov istället. 

Träningen bestod av lite av varje för min del, men mest rygg. Inget vidare pass egentligen. Det är svårt att köra 100% själv när man ska instruera någon annan samtidigt. Men det var kul med sällskap! Förhoppningsvis kommer Nina igång med sin träning nu... 

Jag är störd, jag vet. Men jag KAN INTE låta bli dipsställningen!!!!

Testade lite nytt med  bollen. Som att gömma sig bakom den. Mycket effektiv träning, det där!

Nina är arbetsskadad! Måste poooosa HELA tiden... ;)

Jag kör också en pose. Och visst ser det ut som jag gått fler drama-kurser än Nina!

Efter gympasset stod jag på löpbandet i 30 minuter, maxpuls: 181(91%), mp: 149 (75%), 254 kcal. Sen får det vara slut med detta "lallandet" på gymet. Imorn börjar allvaret igen!

Nu är det dag att göra sig klar för jobbet... Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din rygg är jäkligt grym! Man blir ju lätt avis alltså... Du måste tränat länge för den kroppen!

Mvh Jannike

Anonym sa...

Kan det vara hetare än så? Vilken rygg och vilka axlar! Juliaminator is in the place!