tisdag 13 januari 2009

Trött o hungrig!

Jag som var så duktig och fixade matlådor idag. Vad fick jag för det? En hungrig mage och ett lågt blodsocker! Det var så mycket att göra på jobbet så jag hann bara äta min lunch vid 14, sen hade jag inte tid för mer rast... Tänkte slänga i mig en burk Kesella lite snabbt som mellis men någon rackare hade druckit upp min FunLight som jag hade stående på jobbet. Och utan FunLight går det bara inte att få ner Kesellan! Så det blev inget med det... Jag blev färdig på jobbet vid 21.00 och fisken som jag tillagade tidigare idag fick följa med hem igen. 

Imorn blir det nya tag och då finns det inga ursäkter för att missa gymet! Om jag så ska sova till 12.00 så ska jag göra det sittandes på en motionscykel! The fat has gotta go!

Dags för sömn........ 

Inga kommentarer: