fredag 16 januari 2009

En dödssynd ska begås i mitt hem... Ikväll.

Idag spenderade jag TRE timmar på gymet!!! Och jag jobbar inte där, nej... Och jag bor inte där heller... Jag är BARA galen!

Det var bröst, axlar och triceps som stod på tur idag. Tränade ihop med Anders, så jag var inte lika effektivt som jag brukar och tiden sprang iväg. Det blir ju lite mer snack när man är två. Efter styrketräningen drog Anders hem, men jag stannade lydigt kvar. Körde 60 minuter cardio (30 min löpband, 30 cross-trainer) maxpuls:184 (92%), mp:153 (77%), 534 kcal. Känns bra!

Kom hem från gymet sent, 20.30. Gick inom mat-affären och köpte kvällens "survival-kit", bestående av Choklad-Lemon/Ginger (to die for!), lite lösgodis (mest sockerfritt, plus några Polly och EN kola) och några Cola Light. Köpte också några Sharon-frukter, de är så goda!Vilken fest jag ska ha ikväll!

För att ge utrymme till den värsta dödssynderna av de sju: Frosseri, så får man se till att grunda med en nyttig middag. Bestående av tonfisk och minitomater. HELT ok, med tanke på vad som komma skall... :p

Over and out......................

Inga kommentarer: