måndag 19 januari 2009

Ny vecka, nya tag!

Vi 09.00 tog jag mig upp idag! Höll mina tummar när jag sakta smög fram till fönstret och kikade ut... Whiiii! Inget regn =) Och 1 plusgrad! På med pulsklockan och kläder och sedan bar det iväg på en promenad. Hundarna fick stanna hemma och sova. De gillar inte att vara ute mer än max fem minuter när det är så kallt. Det var lite halt och slirigt på gatorna och jag fick trippa försiktigt vissa sträckor. Men jag lyckades ändå hålla ett hyffsat tempo. Enligt pulsklockan: 68 min, maxpuls: 152(76%), mp: 126(63%), 419 kcal

Bilder från promenaden...

Avenyn börjar vakna till liv

En ledsen skridskobana börjar tina

Gick förbi jobbet och log stort för mig själv eftersom jag är LEDIG idag!

Ibland är det en himla tur att man inte har 20 kr i fickan..

Ullevi

Is och slask :(

Skandinavium

Idag smakade frukost-gröten fantastiskt! Det är så himla gott att äta efter en lång promenad på tom mage. Idag är jag ledig och flera sysslor står på schemat. Måste tvätta, städa och handla mat. Ett träningspass ska givetvis också hinnas med. Ska försöka komma iväg till gymet inte allt för sent. Måndagkvällar är ju ingen höjare-tid att vara på gymet. Så otroligt mycket folk där då!

Tjing!

Inga kommentarer: