måndag 12 januari 2009

Måndagkvällar på gymet gör mig GALEN!!!

Var på gymet tidigare o tränade mina ben. Men trots att man tränar på typ största gymet i Göteborg så får man ändå knappt plats en måndagkväll... Varför ska alla hetsträna efter helgen bara?! Benen blev lite trötta iaf, även om jag varit med om bättre pass. Den utlovade cardion ströks. Jag blev bara så trött av allt folk, så jag ville inte vara kvar längre än nödvändigt. Jag gick en promenad efteråt istället. Benen var ju lite möra så den var varken så rask eller lång. För att spara ytterligare några meter genade jag genom ett mörkt skogsparti. Det var väl inte särskilt smart, då det visade sig vara rena gyttjepölen jag hamnade i... Bläää!!!

Har också varit och handlat och fyllt upp min kyl. Den är ganska liten och inte så svårfylld, men det får ändå plats allt det nödvändiga! Jag storhandlar alltid en gång i veckan och jag brukar klara mig preciiiiis i 7 dagar. Jag är sååå bra på planering! Jag vill tillägga att Bailysen inte köps ny VARJE vecka, den brukar hålla minst två veckor iaf! ;)

Hittade några nya grejer från go green som jag ska testa! Alltid tacksamt med lite nytt!Imorn är det jobbdag igen... Börjar jobba vid två. Om jag lyckas somna i tid ikväll ska jag försöka hinna med ett gympass innan jobbet. Hoppas att benen är hyffsat fräscha så jag kan SPRINGA!!! Det behöver jag... 

3 kommentarer:

Unknown sa...

där fick du för att du genade!! lönar sig aldrig att fuska!!

Julia sa...

Haha!
Tack Nina, jag ska tänka på dina visdomsord nästa gång jag är på väg att fuska. Du kommer sitta där på min axel som en liten örn o titta snett på mig!

Unknown sa...

örn?! mer som en fet kloakråtta! men det ska det bli ändring på nu!