fredag 30 januari 2009

Morrrron!

La mig 02.30 inatt o gick upp redan 08.30.  Jag brukar i regel vara medvetslös efter så få timmars sömn, men jag tog mig upp och iväg på en promenad. Jag hade svårt att hålla pulsen uppe idag, konstigt nog. I vanliga fall brukar den skena iväg vid minsta ansträngning, men idag fick jag pinna på som en galning för att komma upp i 65% av max. Gick i nästan 1,5 timme och den sista biten, uppför Eklanda-backen var JOBBIG! Benen var så ömma och trötta så jag kände nästan för att ringa taxi och åka de sista 200 metrarna.

Nu har jag precis duschat. Ska fixa till mig lite här, sen kommer Jennifer och hämtar mig. Det ska bli SÅÅÅ kul att träffa henne! :) Senare idag väntar ett gympass, städning av lägenheten och en sväng på stan. Har beställt en grej på BudoFitness som jag ska hämta, plus att jag måste ha nya lurar till min iPod! Hmmm... ska kanske passa på att klacka om mina stövlar också, det har jag tänkt göra hur länge som helst...

Gotta go!

Promenad: 85 min, mp: 127 (64%), 528 kcal

1 kommentar:

JenniferEliaz sa...

Tjollahopp :)
Här är adressen till min familjeblogg :) haha!!!
Så ska jag allt länka till din fitnessblogg i min :)

Kul o se dig idag.!
Får bli oftare tycker jag..
Även om vi har sååå olika liv.. Haha.
Kraam