onsdag 28 januari 2009

Kortis!

Jag är bara så trött nu så det har inte blivit mycket bloggerier idag. Var på gymet på förmiddan och träffade min PT. Gjorde lite mätningar sen gick vi igenom lite träningsupplägg och kost. Kikade på lite övningar i gymet också, men det blev ingen direkt träning. Jag körde en timme cardio efteråt bara. Sen var det bara att springa hem o fixa sig iordning för jobbet som kallade vid 14.00. Där blev jag kvar till 22.00. Tröttsamt! 

Stella är ju bara FÖR söt! Hon hittade lite gamla pommes i en Mc D-påse i köket på jobbet. Och när jag kom på henne kunde hon inte fly, för den lilla råtten satt minsann fast i påsen, haha! 

En söt liten mat-tjuv blir här tagen på bar gärning... Stella!

Nu är klockan redan 01.00!!! Borde sova för längesen, men jag måste fixa lite här hemma o SEN ska jag sova!

Najti najti!

Inga kommentarer: