onsdag 14 januari 2009

Morgonstund har guld i mun!

Äntligen en natt med 8 timmars bra sömn! 

08.30 ringde klockan, men jag låg kvar en halvtimme i den varma sängen och mös. Frukosten är nu avklarad och den bestod som vanligt av gröt med lågkalorisylt, 2 knäcke med kalkon och ett glas proviva... Standard! Inte mycket kan rubba min vanliga frukost...

1/2 dl fiberberikade havregryn, 1/2 dl proteinpulver med vaniljsmak, linfrön och psylliumfrön.

Allra sist, när gröten är färdigkokt, åker en rå äggvita i.

Man får röra runt för allt vad man är värd tills gröten blir slät och fin!

 Och här är den! Min frukost... Och ja, det gömmer sig 2 knäcke under kalkonskivorna!

Om en timme bär det av till träning! Om inget oväntat händer i form av regn eller storm ska jag springa in till gymet. Ett böst/axlar/triceps-pass står på tur, men jag får känna efter när jag kommer till gymet. Eventuellt kortar jag ner styrketräningen rejält idag och lägger mer tid på cardion.

Over and out!

Inga kommentarer: