lördag 31 januari 2009

Ny dag!

Strax innan 09.00 tog jag mig ur sängen imorse, efter bara 6,5 timmars sömn! Jag börjar bli riktigt duktig på att pallra mig upp på morgonen, trots att jag är supertrött. Det var lite snö på gatorna, det gav en riktig vinterkänsla! Not... Det gör ganska mycket när det ligger snö på marken, även om det bara är pyttelite. Det blir så kallt om fötterna! Jag måste ha förbättrat min kondis oerhört snabbt eller så tycker min pulsklocka synd om mig för att jag har så dålig kondis. Jag brukar inte ha några problem med GÅ upp till 65% av min maxpuls, men nu får jag småspringa nästan hela tiden för att ligga på någerlunda puls. Jag VILL INTE springa på mina ömma, morgontrötta ben!!!! Jag gick i nästan en timme och Guuuud så gott frukost-gröten smakade sen när jag kom hem! :)


SNÖ!!!Solsken! :)
På andra hållet var himeln nästan svart....
Men på MIN gata var det iaf sol!
Later ya'll!

Inga kommentarer: