söndag 18 januari 2009

Veckoslut nära...

Var såååå trött imorse när jag vaknade. Klockan var inställd på 09.45 men jag snozade till 10.30. Det var ju så varmt o skönt där under täcket... När jag väl lyckats ta mig ur sängen o vidare in i duschen så fastnade jag där istället. Där var ju också ganska varmt o gott...  Sen fick jag SUPER-bråttom till jobbet! Hann inte fixa gröt eller sminka mig. Slängde i mig lite flingor o fick sen rusa! Det hade snöat inatt, så det var lite blaskigt ute... Jag vill ha sommar NU! Eller vår åtminstone...

Här kommer lite bilder från dagen!

Stella såg lagom nöjd ut med snön

Sminkar mig. På jobbet...Min kära kollega Chris, som alltid börjar arbetsdagen med att ta lunch.

Jag o Mollie dansar

Chris och Peter "hänger" på mitt rum. Lite jobb, mycket snack... =)

Nu är det snart läggdags för mig. Jag ska bara ligga och längta bort all snö och minusgrader inatt! Jag längtar SÅ mycket efter långa morgonpromenader, men jag vägrar frysa och halka. Så tills den risken är eliminerad så stannar jag inomhus!

Inga kommentarer: