fredag 16 januari 2009

En ny "kick-ass"-dag har sett ljuset!

Jag börjar misstänka att jag har en hemlig inneboende hos mig. Någon som helt enkelt har en nyckel till min lägenhet och som bor hemma hos mig på dagarna när jag inte själv är hemma. Denna "någon" stökar till det i mitt hem, fyller diskhon med massa disk, slänger kläder omkring sig och slarvar med att bädda sängen. TILLÄGG: Det är INTE min lägenhet på bilden!

Idag är jag ledig o det är så nice! Om en stund blir det att åka till gymet och jobba på figuren och senare någon gång under dagen finns en fika inplanerad på schemat. Jag hade velat ut och springa med det är så där kallt och jävligt nu igen (-3) och jag är lite känslig, så jag får hålla mig inomhus. Att springa på löpbandet är ju också ett alternativ, men det är så tråkigt...

Nu ska jag fixa mig lite lunch här! Ha det så bra allihopa och ta vara på dagen!

Inga kommentarer: