måndag 12 januari 2009

Regnigt....

Inte många timmars sömn inatt heller... La mig vid tolv, men låg vaken till tre. Den senaste veckan har jag helt vänt på dygnet och det straffar sig nu! Gick upp vid nio och tänkte att jag skulle ta en promenad innan frukost men det blåste typ orkan ute plus att det ösregnade, så jag hoppade över det. Kyla eller småregn kan jag stå ut med, men blåst gör mig helt galen!

Har iaf fått städat och fint här hemma. Tvättmaskinen har gått på högvarv och hela förra veckans träningskläder hänger nytvättade på tork. Man får passa på när det är skitväder!

Kycklingfilé, råris o zuccini.

Nu har jag precis ätit och om nån timme bär det av till gymet för ett ben-pass. Ska försöka köra en del cardio också idag, jag har slarvat med det den senaste tiden.

Gårdagens ryggpass var bra. Jag gjorde mitt livs första chins 24/11. Då klarade jag två stycken. Inte mycket att hurra för kanske men jag trodde inte jag var kapabel att göra EN enda så jag blev ändå glad. Sen dess har jag kört mina två fjutte-chins varje vecka. Igår klarade jag FYRA! Hehe, fortfarande inte många, men en ökning med 100% ändå :D Och nu har jag blivit lovad en 3-rätters middag på valfri restaurang om jag klarar 8 stycken i april. Piece of cake... Sist jag åt en 3-rätters på valfri restaurang fick min dejt pynta 2200 kronor... I'll be back in april...;)

Gårdagens pass avslutades med lite magträning på boll. Det spårade tyvärr ur när jag råkade dregla på golvet då jag stod "planka". Glömde svälja... Efter det blev det mest flams mellan mig och min träningspartner, men jag känner ändå lite i magmusklerna idag.

Nånstans där inne gömmer de sig, rutorna...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tar helt på mig äran till varför du klara 4st chins! ;)

Sen får du sluta dregla på golvet! ja vet att det kan va svårt o inte göra det när ja e i närheten men försök tygla dig ;)dom sa till mig på gymmet att det inte är så fräscht för dom andra som tränar på gymme..
/a

Unknown sa...

asså, den maten ser ju inte så lockande ut måste jag säga =)

Anonym sa...

Så fin mage!

Julia sa...

Hehe, den där magen ska allt tajtas till lite!