torsdag 29 januari 2009

Dagen i kort

Idag, på förmiddan blev det en tur till gymet, det behövdes verkligen! Jag körde dips och armar bara. Ett kort, men tungt pass så det kändes ganska lagom. Jag suger verkligen på dips just nu, jag får så ont i axeln när jag dippar. Tråkigt... Efter gymet var det bara att stressa hem o fixa sig i ordning för jobbet och där har jag spenderat större delen av min dag. 

Nu har jag precis tryckt i mig fem äggvitor och ett knäcke. Det blir förhoppningsvis dagens sista mål. Nu gäller det bara att inte stanna uppe för länge, för då hinner jag garanterat bli hungrig igen. Det finns ju vissa personer (inga namn nämnda...) som håller mig vaken långt in på natten och stör min dygnsrytm en aning. Imorn är jag LEDIG! Har inga planer alls, förutom att jag ska återse min kära vän Jennifer, som jag  tyvärr nästan aldrig träffar. 

Over and out.......

Inga kommentarer: