måndag 26 januari 2009

Crap # 2


Kvällen bjöd på ett riktigt ruttet träningpass. Jag började med dips (vet inte varför, för jag hade ingen energi), och jag orkade inte så många. När jag sedan gick vidare med benen så fick jag ont i höften på FÖRSTA övningen, som var utfall. Jag blev inte jätteförvånad, min höft har bråkat med mig många gånger förut. Men jag tycker ändå den har skött sig ett tag, så det var lite trist att jag fick ont nu. Höften gjorde därför att jag inte kunde köra några fler press-övningar, så jag fick hoppa över det. Jag hade redan dålig energi innan och den lilla jag hade försvann liksom när jag fick ont. Så det blev bara ett skit-pass... 

Imorn ska jag träffa min PT på förmiddagen. Vi ska göra lite mätningar och sen tror jag det blir lite rygg efter det.

Natti!

Inga kommentarer: