måndag 26 januari 2009

Då o Nu

2007                                       2008


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad strävar du efter? Vad är ditt mål med träningen?

Hm, lät lite negativt, verkligen inte meningen, ser jättebra ut, det gjorde du redan 2006.

Julia sa...

Jag har aldrig haft några direkt tydliga "mål" med min träning, förutom att få en snygg o stark kropp. Men den ribban höjs ju hela tiden...:)
Jag tycker det är väldigt kul att träna och jag älskar att se resultat. Just nu är mitt mesta mål att klara 8 chins i april, och minska kroppsfettet till sommaren.

Mvh Julia!

Anonym sa...

minska kropps fettet?
du ser ju redan ut som en man?
dina kvinliga bröst och höfter är ju borta! (såg innan och efter bilderna)det är första gången jag kollar in i din blogg.
träning i all ära men du verkar ju osexigt besatt! tänkte men hon tränar ju säkert tll fitness lr nått sånt biffigt.
nu tror du säkert jag e avis. men så ere inte...tycker bara att det är fint med lite kvinliga runda former :) love B