söndag 25 januari 2009

Nu är det slut på sötebröds-dagarna!

Har inte varit så aktiv här under helgen. Men ni har inte missat något... Jag har BARA jobbat och ätit! Jag borde ligga inne med en seriös dödsångest efter allt frosseri, men icke! Jag inbillar mig att mat gör dig stor och stark och då borde ju kakor och frukt göra dig söt och snäll... Så MÅSTE det bara vara! Nu har jag testat sötebröds-dieten under ett par dagar, men efter nogrannt överläggande med mig själv har jag beslutat för att återgå till mat-dieten istället. Söt är jag ju så det räcker och blir över! :) Imorn är jag ledig och då ska det tränas! Jag längtar galet mycket till gymet nu!

Nu är jag en seg råtta som jobbat hela helgen och behöver sova några timmar för att förhoppningsvis få återse min skönhet när jag vaknar utvilad o pigg imorn. Jag hoppas de där "struma"-ögonen går tillbaka in i skallen under natten så jag slipper skrämma folk.

Tjing!

Inga kommentarer: