fredag 23 januari 2009

Fredags-kvällerier

Söt goding
Träningen idag gick helt ok. Det var väl egentligen ingen höjdade att köra dips eftersom jag var lite småmör i triceps från igår. Men det blev några iaf! Borde kört lite mer cardio efteråt, men klockan blev så mycket och jag ville hinna inom frukthandlarn innan han stängde. Jag hann! :) Köpte massa gott: små honungs-ananas, clementiner, honungs-pomelo, mango o torkade jordgubbar. Blev så jävla sne när jag skulle gå hem från gymet idag. Någon JÄVEL hade snott mina Houdinisar! Brukar ha dom under mina träningsbyxor när jag går till o från gymet för att hålla mig varm. Nu kommer jag frysa! Brrr... och grrr... 

Ser ni någon i sånahär? - ge henne en käftsmäll!

Fredag för mig betyder ju lite mer fritt med maten, men det har inte åkt ner någon choklad idag. Åt dock en proteinbar med chokladcrisp:) Lika gott, fast liiiiite bättre! Ingen middag blev det heller. Drack protein o åt massa frukt efter träningen och efter det har jag bara småätit skräp. Det har festats på Crostinis med tapenad. Och typ 1 kg clementiner(!) Det har alltså inte varit en supernyttig dag, men det måste ju inte fredagar vara. 

Nu är det snart dags för mig att krypa till sängs. Väldigt tidigt, men jag är faktiskt trött o då ska man faktiskt sova! Ska ju jobba hela helgen dessutom o då kan det vara en fördel o vara lite pigg. Jag hoppas det inte är för tråkigt väder imornbitti så jag kan ta en promenad på morgonen.

Over and out.............

Inga kommentarer: