torsdag 5 februari 2009

Dagen i kortkort!

Efter träningen idag åkte jag och jobbade. Var inte alls sugen på att jobba och försökte in i det sista ge bort min dag till någon annan. Men det gick inte att lösa, så jag fick jobba själv... Det började snöa lite smått när jag åkte till jobbet och när det var dags att åka hem så var det lite vitt ute minsann! Men det som trillar nu är snöblandat regn, så det är inget att hurra för... 

Bilder från dagen...

Yrvakna små tjejer under täcket...På väg till jobbet

På väg HEM från jobbet...

Stella färglägger snönFrusna tassar...

Nu är det hög tid för mig att sova. Klockan är 02.10 och om 6,5 timmar är planen att jag ska ta mig ur sängen... Död eller levande! Eller någonting där mitt emellan...

God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan! jag undrar vart man hittar vaniljprotein någonstans?

Julia sa...

När jag skriver vanlijprotein så menar jag helt enkelt proteinpulver med vaniljsmak. Jag använder mig av "Diet Fuel" från Body Science. Det funkar bra i att blanda i gröten, men jag tycker det är vidrigt att dricka blandat med vatten eller mjölk.

/Julia

Anonym sa...

Hej! Hoppas att allt är bra! Själv har jag mest varit sjuk denna månad..suck. Om du någon gång behöver hundvakt..när som...så vet du att det bara att höra av sig till Baldersgatan 5. Gud vad de är söta kram på dig och trevlig helg!

Julia sa...

Malena, va gulligt av dig! :) Jag lovar att höra av mig om jag behöver hjälp med tjejerna.
Du får säga till Andreas att skämma bort dig ordentligt när du e sjuk! Fast då kanske du aldrig blir frisk, hehe... ;) Krya på dig! Kramar!