onsdag 25 februari 2009

Seg start...

Idag gick jag upp vid 08.00. Jag var allt lite trött men jag hade fått åtta timmars sömn, så jag bet ihop och tvingade mig ur sängen. Mamma var trött och inte alls sugen på en promenad. Hon fick sova vidare och jag åkte in till gymet vid nio. Körde 90 minuter cardio, sen blev det 30 minuter styrketräning efter det. Körde lite rygg och baksida axlar. Som vanligt smakade frukostgröten fantastiskt sen när jag kom hem!

Smile :)

Gårdagens träning gick sådär... Min kropp betedde sig lite konstigt. Jag var liksom helt skakig och svag. Därav det något "udda" upplägget! 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittar du motivationen å träna så mycket?

//Niklas

Julia sa...

RESULTATEN är det som ger mig motivation! Ett kort svar, men så är det!

Mvh Julia!

Anonym sa...

ja jag förstår det..fan(på ren svenska) va tid du lägger på träning..inga kosttillskott?
före eller efter träning.

Mvh Niklas

Julia sa...

En vecka har 168 timmar och jag spenderar ca 10 av dom på träning. Jag kan inte tycka att det är SÅ himla mycket tid jag offrar för en bra hälsa och en stark kropp. Snarare kan jag inte förstå de som INTE tränar... Vad GÖR de hela dagarna?!?
Det enda kosttillskott jag tar är Omega-3 och ibland en proteindrink efter träning om jag inte ska hem direkt efter. Jag föredrar riktig mat framför flytande...

/Julia

Julia sa...

Jag kan ju tillägga att i de 10 timmarna träning är mina promenader inräknade, så jag spenderar alltså inte 10 timmar på gymet!!! Då skulle jag dö, haha!

Anonym sa...

men du dricker bara efter....men då äter du typ en timme innan?
eller..annars har du väl ingen energi på gymmet????
men så du menar att du har en
`äkta kropp`...fan va härligt!!!
å den är så snygg..dina ben å rumpa å rygg..armarna..jag måste träna armarna!!
men jag ska träna i san diego å
mexico i 17 dagar som f"n å cykla
efter kusten ååå va skönt i 28 gradig värme...så det är därför jag inte somnat..vända på dygnet!
tack för en lättsam trevlig blogg
med härliga bilder..å då menar jag inte bara din kropp!
den i regnet med lastbilen va...
så härlig på något vis!
Ha det bäst Julia å fortsätt med det du gör...för vi vill veta vad du pysslar med å hur du mår!
Okej!!!!! Mvh Niklas